simonolsson

Min väg hit- stolpar

Kategori: Politik

Min första "personliga" artikel, här har jag blivit Butikschef i Högsby efter gymnasiet - Utvecklande
Lärde mig mycket om struktur och att tänka nytt och lösningsfokuserat.

Det här var 2008 när jag precis slutat gymnasiet och började som Butikschef på RingUp i Högsby. Long time ago!       http://www.barometern.se/nyheter/hogsby/gallerian-blir-hogsbys-forsta-outlet-affar(942553).gm    

Artikel i Kalmar Läns tidning: På bilden är det jag och Jashar Gashi som är ordförande för IOGT-NTO distriktet i Kalmar, en sann visionär! Det var i April - 2011 när jag just blivit Distriktsordförande i UNF Kalmar län.
En sann lyckosaga.


Fortsätter med ett repotage då jag två år senare började som distrikts ordförande för UNF Kalmar med 820 medlemmar.         http://www.klt.nu/index.php?placid=18&id=6395

Ett litet axplock i de tiotal mediekontakter UNF Kalmar skapat under året 2011.

Fortsatta mediakontakter med UNF



Världensbarn gala!

Ja, jag tror inte att arbeta på politik får bästa effekt och mest synbara effekt men jag kan vittna om att det är helt omöjligt att lyckas i längden utan att finnas på denna nivå också! Hitta det du brinner för och se vad som kan/behöver göras.

Börjar jobba i EU!

Halvlek: Ja, här är en artikel efter 3 månaders arbete med 50-talet påverkansmöten av olika slag. Det tar LÅNG tid att påverka men att finnas på plats i Bryssel är ett måste för att lyckas.


3 Månader in i Arbetet!




Vill ni veta mer eller vara med och arbeta, tvekan inte utan maila eller ring mig.

[email protected]
0734606712

Schuman, Bryssel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: